Dlaczego w Polsce programy lojalnościowe nie są jeszcze tak popularne, jak na Zachodzie? Jakie są zalety i niebezpieczeństwa wprowadzania programu lojalnościowego w swoim sektorze jako pierwszy? Autor wyjaśnia te kwestie i pokazuje, kiedy warto zacząć myśleć o wdrażaniu takiego programu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najnowszy sondaż przeprowadzony przez ECU Marketing w grupie ponad 1000 marketerów prowadzi do wniosku, że programy lojalnościowe to w Polsce wciąż gorący temat: ponad 50% marketerów uważa go za bardzo interesujący i chciałoby dowiedzieć się więcej o tym narzędziu.
Tak wielkie zainteresowanie nie jest wcale zaskakujące: jak dotąd każdy student marketingu uczy się, że koszty zdobycia nowych klientów są znacznie wyższe od kosztów utrzymania dotychczasowych klientów, a program lojalnościowy (program, w którym klient otrzymuje pewne nagrody w zamian za nabywczą lojalność) może być świetnym narzędziem do osiągnięcia pożądanej retencji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.