Gorące programy lojalnościoweGorące programy lojalnościoweGorące programy lojalnościoweGorące programy lojalnościowe

Gorące programy lojalnościowe

Gorące programy lojalnościowe
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Dlaczego w Polsce programy lojalnościowe nie są jeszcze tak popularne, jak na Zachodzie? Jakie są zalety i niebezpieczeństwa wprowadzania programu lojalnościowego w swoim sektorze jako pierwszy? Autor wyjaśnia te kwestie i pokazuje, kiedy warto zacząć myśleć o wdrażaniu takiego programu.

Najnowszy sondaż przeprowadzony przez ECU Marketing w grupie ponad 1000 marketerów prowadzi do wniosku, że programy lojalnościowe to w Polsce wciąż gorący temat: ponad 50% marketerów uważa go za bardzo interesujący i chciałoby dowiedzieć się więcej o tym narzędziu.

Tak wielkie zainteresowanie nie jest wcale zaskakujące: jak dotąd każdy student marketingu uczy się, że koszty zdobycia nowych klientów są znacznie wyższe od kosztów utrzymania dotychczasowych klientów, a program lojalnościowy (program, w którym klient otrzymuje pewne nagrody w zamian za nabywczą lojalność) może być świetnym narzędziem do osiągnięcia pożądanej retencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja