Ryanair, sprzedając kalendarz z rozebranymi pracownicami, chce nie tylko wywołać skandal i przyciągnąć uwagę mediów. To także element strategii biznesowej, której podstawą jest przedefiniowanie rynku przewozów pasażerskich.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Baner reklamowy z dziewczynami w bikini oraz podpisem: „Gorące połączenia lotnicze… i załoga” wbrew pozorom nie promuje nowej kolekcji filmów pornograficznych wydawnictwa Pink Press czy oferty wieczorów kawalerskich. To promocja charytatywnego kalendarza linii lotniczych Ryanair.
Skąpo ubrane stewardesy prezentują swe wdzięki nie tylko w Internecie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.