Gorąca załoga taniej liniiGorąca załoga taniej liniiGorąca załoga taniej liniiGorąca załoga taniej linii

Gorąca załoga taniej linii

Gorąca załoga taniej linii
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Ryanair, sprzedając kalendarz z rozebranymi pracownicami, chce nie tylko wywołać skandal i przyciągnąć uwagę mediów. To także element strategii biznesowej, której podstawą jest przedefiniowanie rynku przewozów pasażerskich.

Baner reklamowy z dziewczynami w bikini oraz podpisem: „Gorące połączenia lotnicze… i załoga” wbrew pozorom nie promuje nowej kolekcji filmów pornograficznych wydawnictwa Pink Press czy oferty wieczorów kawalerskich. To promocja charytatywnego kalendarza linii lotniczych Ryanair.

Skąpo ubrane stewardesy prezentują swe wdzięki nie tylko w Internecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja