Google schodzi z piedestałuGoogle schodzi z piedestałuGoogle schodzi z piedestałuGoogle schodzi z piedestału

Google schodzi z piedestału

Google schodzi z piedestału
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Głośno ostatnio o Google. Wiele się mówi o wejściu wyszukiwarki na giełdę, o jej dotychczasowych i planowanych zyskach oraz kierunkach rozwoju. Google ogłosiła ostatnio, że oprócz reklam tekstowych oferuje również banery graficzne. Czy słusznie?

Firma Google jako pierwsza wprowadziła „nieinwazyjną” metodę prezentowania reklam tekstowych obok wyników wyszukiwania. Była to prezentacja bardzo oszczędna, ale o wielkiej sile oddziaływania PR. Siła marketingowa nie była chyba jednak tak wielka, gdyż obecnie właściciele wyszukiwarki planują wprowadzenie tradycyjnej reklamy banerowej.

Przewaga wynikająca z ascetycznej budowy i twardego obstawania przy swojej reklamowej neutralności powoli odchodzi w przeszłość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja