Google pragnie zmienić świat - Marketing przy Kawie
Google pragnie zmienić światGoogle pragnie zmienić światGoogle pragnie zmienić światGoogle pragnie zmienić świat

Google pragnie zmienić świat

Google pragnie zmienić świat
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Masz dobry pomysł, który zmieni świat albo przynajmniej ułatwi życie jak największej liczbie ludzi? Chętnie go sfinansujemy – to w skrócie istota międzynarodowego konkursu „10 do potęgi 100”, który ogłosił Google z okazji swoich 10. urodzin. Propozycje (także z Polski) można zgłaszać do 20 października br., rozstrzygnięcie nastąpi cztery miesiące później. Sama idea może niezbyt oryginalna, świetnie jednak wpisuje się w wizerunek marki, która chce być utożsamiana z kreatywnością i otwieraniem nowych możliwości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja