Google Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniemGoogle Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniemGoogle Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniemGoogle Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniem
Ułatwienia w tworzeniu raportów są wyjątkowo przydatne w pracy zdalnej (fot. Pixabay)

Google Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniem

Google Data Studio i raportowanie działań online z jego wykorzystaniem
Maciej Kapuściński

Maciej Kapuściński

-

traffic & webdevelopment director, Result Media

Maciej Kapuściński

Maciej Kapuściński

traffic & webdevelopment director
Result Media

Odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych, współpracując z kluczowymi klientami agencji. Wcześniej pracował jako starszy specjalista SEM w OMD/PHD Media Direction, następnie SEM manager w grupie Agora. Realizował najbardziej zaawansowane kampanie dla największych reklamodawców w Polsce w kategoriach: finanse – m.in. Axa Direct, Vivus; automotive – m.in. Suzuki, Toyota, Lexus oraz FMCG – m.in. Unilever. Pasjonat analiz oraz strategii marketingowych, z wiedzą popartą wieloletnim praktycznym jej wykorzystaniem w działaniach biznesowych.

Powierzając agencji prowadzenie kampanii, klienci oczekują raportów z prowadzonych działań. Jasno i rzetelnie przedstawione dane pozwalają obu stronom ocenić, jakie rezultaty osiąga kampania i czy potrzebna jest modyfikacja założeń. Tworzenie raportów na podstawie dokładnych danych z wielu źródeł usprawnia też wewnętrzną pracę firm. Pozwoli im oszacować, czy prowadzone działania są efektywne, i zaplanować kolejne kroki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja