Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?

Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?

Google+ Authorship i mikrodane – czy i jak mogą wpłynąć na CTR w Google?
Mateusz Kicki

Mateusz Kicki

-

Mateusz Kicki

Mateusz Kicki

Jaka jest różnica między rel="author" a rel="publisher"? Jak najszybciej połączyć blog z kontem na Google+? Jaki wpływ na CTR ma Google+Authorship, kiedy warto go stosować oraz jak wykorzystać popularne mikrodane, aby zwiększyć jego poziom?

Obecnie bardzo dużo mówi się o szeroko pojętym inbound marketingu, czyli wszystkich działaniach marketingowych, które sprawią, że internauta zauważy brand, a w kolejnym kroku dobrowolnie wejdzie na jego stronę i dokona konwersji. Istnieje wiele źródeł inbound marketingu, w tym tekście jednak mowa będzie o ruchu bezpłatnym z Google, czyli tak zwanym ruchu organicznym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się