Google Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmianGoogle Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmianGoogle Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmianGoogle Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmian
Google stara się coraz lepiej rozumieć nasze zapytania (fot. Pixabay)

Google Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmian

Google Ads i samo Google w 2019 roku – podsumowanie zmian
Marta Nasiadka

Marta Nasiadka

-

senior SEM specialist, DevaGroup

Marta Nasiadka

Marta Nasiadka

senior SEM specialist, DevaGroup

Prowadzi kompleksowe działania Google Ads i Facebook Ads dla klientów firmy. Działaniami SEM zajmuje się od pięciu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Miłośniczka aktywnego wypoczynku i niskobudżetowych podróży.

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

-

senior SEO specialist, DevaGroup

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

senior SEO specialist, DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

Dobiegający końca rok 2019 charakteryzował się ponadprzeciętną aktywnością Google, jeśli chodzi o liczbę zmian i aktualizacji algorytmów wyszukiwarki. Również użytkownicy Google Ads nie mogli narzekać na nudę spowodowaną stagnacją dostępnych rozwiązań. Zmiany z perspektywy SEM, a następnie SEO podsumowują specjaliści DevaGroup. Podpowiadają też, jakie zapewne będą kolejne ruchy giganta z Mountain View.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się