Promocja przez nagość była czymś odważnym dobrych kilka lat temu. Dziś można twierdzić, że reklama z modelami w stroju Adama jest już po prostu oklepana. Są jednak tacy, którzy po nią sięgają, twierdząc, że chcą w ten sposób coś przekazać, a nie tylko podchwycić pożądliwe spojrzenia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Golizna jest znakiem rozpoznawczym projektanta Stefana Sagmeistera. Już w latach 90. tworzył on plakaty i zdjęcia epatujące nagimi ciałami – robił to zarówno w ramach współpracy z agencją Leo Burnett w Hongkongu, jak i na rzecz promocji własnego studia w Nowym Jorku. Założyciel rozesłał swoje nagie zdjęcia wykonane w pracowni, dołączając adres.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.