Golf z medialnym potencjałemGolf z medialnym potencjałemGolf z medialnym potencjałemGolf z medialnym potencjałem
Droga do polskiego The Open (fot. dimdimich/Fotolia)

Golf z medialnym potencjałem

Golf z medialnym potencjałem
Bartosz Sosnówka

Bartosz Sosnówka

-

Bartosz Sosnówka

Bartosz Sosnówka

W Niemczech, Wielkiej Brytanii czy nawet we Włoszech golf jest sposobem na spędzanie wolnego czasu dla osób o różnej pozycji społeczno-zawodowej. Kibice zacierają też ręce na myśl o igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 r., podczas których golf powróci na sportowy piedestał. W Polsce trzeba jednak zdjąć z tego sportu odium snobizmu, by śmielej zainteresowali się nim nowi gracze, fani – a także sponsorzy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja