Gołe pośladki a sprawa ekologii - Marketing przy Kawie
Gołe pośladki a sprawa ekologiiGołe pośladki a sprawa ekologiiGołe pośladki a sprawa ekologiiGołe pośladki a sprawa ekologii

Gołe pośladki a sprawa ekologii

Gołe pośladki a sprawa ekologii
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Apetycznie odsłonięte ciało nadal ma moc przyciągania uwagi, a wielbicieli publicznie eksponowanych wdzięków chyba nigdy nie zabraknie. Współcześni konsumenci kultury popularnej traktują „goliznę” raczej w kategoriach interesującego widowiska, nie zaś obrazoburczego ataku na zasady moralności. Ciało jest dziś narzędziem promocji, środkiem wyrazu artystycznego, a nawet przestrzenią wykorzystywaną w służbie ideologii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja