Goła klima - Marketing przy Kawie
Goła klimaGoła klimaGoła klimaGoła klima

Goła klima

Goła klima
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Przy drodze z Katowic do Krakowa stoi megabillboard, który może stać się przyczyną wielu wypadków. Prezentuje dwie nagie przytulone kobiety, leżące w klimatyzowanym pomieszczeniu. Nieważne, czy upał, czy słota, klimatyzacja pozwala utrzymać idealne dla nagiego ciała warunki. A jeśli tak naprawdę... one marzną?

Producent urządzeń do klimatyzacji Dospel postawił na seks i szok. Nie inaczej wypada bowiem określić kampanię billboardową z rozkosznie tulącymi się do siebie dwiema naguskami.

Obrazki mozna obejrzeć klikając w poniższe linki:

Billboard nie jest specjalnie pomysłowy: wykorzystuje najskuteczniejszy możliwy sposób reklamy czegokolwiek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja