Pierwszym dużym memem 2018 roku był Tide Pod Challenge. Niebezpieczna internetowa zabawa w zjadanie kapsułek piorących zapewne skończy się niewesoło dla producenta detergentu. Będzie prawdopodobnie musiał zmienić wygląd swojego produktu. A zaczęło się od żartobliwej sieciowej publikacji...Procter & Gamble to firma, której nie trzeba nikomu przedstawiać. To gigantyczny gracz branży FMCG. Działy analityczne P&G przetwarzają codziennie terabajty danych. Dla nich przyszłość jest jasną projekcją, nie zaś nieodkrytą talią kart tarota.
To firma z planem B na wszystko, która do świata internetu weszła z konkretną strategią i plutonami ekspertów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.