Głupie obrazki z internetuGłupie obrazki z internetuGłupie obrazki z internetuGłupie obrazki z internetu
Te obrazki tworzą i niszczą (Tide Pod Chan)

Głupie obrazki z internetu

Głupie obrazki z internetu
Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

-

media domain operational lead, Kantar

Krzysztof Domeradzki

Krzysztof Domeradzki

media domain operational lead, Kantar

Specjalizuje się w badaniach dyskursu internetowego, badaniach trendów i młodych pokoleń oraz badaniach reklamy. Odpowiada za wdrażanie i rozwój metodologii digitalowych w grupie Kantar. Miłośnik wielkiej, zbiorowej świadomości, jaką staje się Internet oraz jego nowe zjawiska i subkultury. Twórca „Zapytajnika” – newslettera Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii. Prywatnie fan wszelkich form eskapizmu oraz długich spacerów z psami.

Michał Zajdel

Michał Zajdel

-

media & digital director, Kantar Millward Brown

Michał Zajdel

Michał Zajdel

media & digital director, Kantar Millward Brown

Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, a także digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat badań technologii i marketingu.

Pierwszym dużym memem 2018 roku był Tide Pod Challenge. Niebezpieczna internetowa zabawa w zjadanie kapsułek piorących zapewne skończy się niewesoło dla producenta detergentu. Będzie prawdopodobnie musiał zmienić wygląd swojego produktu. A zaczęło się od żartobliwej sieciowej publikacji...

Procter & Gamble to firma, której nie trzeba nikomu przedstawiać. To gigantyczny gracz branży FMCG. Działy analityczne P&G przetwarzają codziennie terabajty danych. Dla nich przyszłość jest jasną projekcją, nie zaś nieodkrytą talią kart tarota.

To firma z planem B na wszystko, która do świata internetu weszła z konkretną strategią i plutonami ekspertów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się