Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)
Uwaga na komunikację z influencerami (fot. Segritta)

Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)

Głos konsumenta niesie się po Internecie (5 przykładów problemów z obsługą klienta)

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Kornelia Głowacka-Wolf

-

Kornelia Głowacka-Wolf

Obsługa prosumenta w dobie mediów społecznościowych to prawdziwe wyzwanie. Krytyczna wypowiedź może w odpowiednich warunkach stać się zarzewiem szerokiej dyskusji, a jej zasięg urosnąć niewspółmiernie do rangi problemu. Jak sobie z tym radzą firmy? RTV Euro AGD wybrnęło całkiem sprawnie z sytuacji, której źródłem był wpis na Wykopie, CD Projekt promuje się właśnie szybkimi reakcjami, Play przeprosił kartonem. A Nikon... no cóż, sprawa z wpisem blogerki Segritty dopiero się rozwija.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja