Głodni budowlańcy dyskutują o gender - Marketing przy Kawie
Głodni budowlańcy dyskutują o genderGłodni budowlańcy dyskutują o genderGłodni budowlańcy dyskutują o genderGłodni budowlańcy dyskutują o gender
Jakim hasłem rzuci głodny robotnik do kobiety? (fot. Snickers Australia)

Głodni budowlańcy dyskutują o gender

Głodni budowlańcy dyskutują o gender
Aleksandra Gieracka

Aleksandra Gieracka

-

Aleksandra Gieracka

Aleksandra Gieracka

Nowa reklama Snickersa, przygotowana z myślą o rynku australijskim, odbija się czkawką koncernowi Mars Incorporated. Oburzenia nie kryją zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Co wywołało kontrowersje?

Snickers zajmuje stanowisko w sprawie gender. Głodny robotnik nie jest sobą, więc popiera równouprawnienie. Najedzeni mężczyźni, według twórców australijskiej reklamy Snickersa, mają w nosie szacunek wobec kobiet?

Ulica w centrum miasta. Grupa budowlańców pracuje na rusztowaniach. Na dole spacerują ludzie. W realnym życiu bardzo często robotnicy kojarzą się z niewybrednymi żartami i obraźliwymi określeniami rzucanymi pod adresem kobiet.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja