Głodnemu chleb na myśliGłodnemu chleb na myśliGłodnemu chleb na myśliGłodnemu chleb na myśli

Głodnemu chleb na myśli

Głodnemu chleb na myśli
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Takim mottem można by opatrzyć wirusową reklamę kremu do rąk, w której reklamodawca zrobił wszystko, żeby zasugerować coś innego, niż pokazuje. Zmysły można oszukać, a widoczne to jest szczególnie wtedy, gdy w grę wchodzi seks, gdy skojarzenia schodzą poniżej pasa.

Uwaga jest selektywna, potrafi zmienić naszą percepcję świata w nieoczekiwany sposób. Wystarczy obejrzeć reklamę kremu Lander, aby się o tym przekonać. Twórcy tego spotu odpowiednio nas przygotowują, nakierowują na właściwy zestaw skojarzeń. Na początku widzimy zrzucane niedbale elementy garderoby, by po chwili zobaczyć… no właśnie, co? Najlepiej przekonać się samemu, nie będziemy tu opisywać całej reklamy, żeby nie psuć efektu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja