Duży format i gigaformat reklamowy przeżywają obecnie w polskich miastach swój renesans. Siatki reklamowe pokrywające całe fasady kilkupiętrowych budynków w centrach miast są już standardem. Czasami jednak i to za mało, aby skutecznie się wyróżnić. Popularność zdobywa jeszcze większy format – nośnikami są całe wieżowce.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Krajowy rynek reklamy zewnętrznej rozwija się bardzo dynamicznie. Jak wskazują szacunki ZenithOptimedia, wydatki na całą reklamę OOH wzrosną w całym 2012 r. o 0,7% względem poprzedniego roku, osiągając po raz pierwszy od 2008 r. dodatnią dynamikę.
Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, stan wszystkich powierzchni ekspozycyjnych na koniec czerwca br.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.