Gigantomania w reklamie zewnętrznejGigantomania w reklamie zewnętrznejGigantomania w reklamie zewnętrznejGigantomania w reklamie zewnętrznej

Gigantomania w reklamie zewnętrznej

Gigantomania w reklamie zewnętrznej
Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

-

Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

Duży format i gigaformat reklamowy przeżywają obecnie w polskich miastach swój renesans. Siatki reklamowe pokrywające całe fasady kilkupiętrowych budynków w centrach miast są już standardem. Czasami jednak i to za mało, aby skutecznie się wyróżnić. Popularność zdobywa jeszcze większy format – nośnikami są całe wieżowce.

Krajowy rynek reklamy zewnętrznej rozwija się bardzo dynamicznie. Jak wskazują szacunki ZenithOptimedia, wydatki na całą reklamę OOH wzrosną w całym 2012 r. o 0,7% względem poprzedniego roku, osiągając po raz pierwszy od 2008 r. dodatnią dynamikę.

Według danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, stan wszystkich powierzchni ekspozycyjnych na koniec czerwca br.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się