Giełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiegoGiełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiegoGiełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiegoGiełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiego

Giełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiego

Giełda wymiany punktów zamiast programu multipartnerskiego
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Global Points Exchange to platforma wymiany niepotrzebnych punktów zebranych w programach lojalnościowych. Powoli wykracza poza branżę lotniczą – czy ma szansę zrewolucjonizować myślenie o lojalności klientów?

Przyznawanie darmowych mil za lojalność, częsta praktyka amerykańskich linii lotniczych, to bardzo miły zwyczaj, niestety niekiedy dość niepraktyczny. Co z tego, że klient zgromadził dość punktów na nowy bilet w linii obsługującej loty na Alaskę, skoro marzy o wyprawie na Islandię? Rozwiązanie proponuje giełda punktów Global Points Exchange kanadyjskiej firmy Points International.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się