Ma ponad 30-letnie doświadczenie w prowadzeniu socjologicznych badań empirycznych. W badaniach marketingowych pracuje od 1992 r. Od 1992 do 2003 r. w firmie Demoskop (potem Ipsos Demoskop). Od 2003 r. w 4p Research Mix (współzałożycielka i członek zarządu tej firmy). Specjalizuje się m.in. w badaniach komunikacji marketingowej (w tym z zastosowaniem analizy semiotycznej), w badaniach segmentacyjnych, eksploracji potrzeb i zachowań konsumentów. Wiele uwagi poświęciła badaniom grup konsumenckich takich jak dzieci i osoby starsze.
Psycholog, badacz, service designer. Z badaniami marketingowymi związana od 1999 r. Specjalizuje się w badaniach o charakterze eksploracyjnym i projektach strategicznych. Prowadzi projekty wg metodologii Design Thinking. Zajmuje się również rozwijaniem i wdrażaniem nowych metodologii badawczych. Ma doświadczenie w sektorach: FMCG, finanse, media, farmacja, telekomunikacja.