Generation C – C jak content, czyli treśćGeneration C – C jak content, czyli treśćGeneration C – C jak content, czyli treśćGeneration C – C jak content, czyli treść
Wszyscy jesteśmy artystami. Dziś coraz rzadziej tworzymy do szuflady (fot. Pixabay)

Generation C – C jak content, czyli treść

Generation C – C jak content, czyli treść
Trendwatching.com

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Trendwatching.com

W nazwie tej grupy specyficznych użytkowników mediów „C” oznacza content, tj. treść, zawartość. Twórcą różnego rodzaju treści online może dziś zostać właściwie każdy, a zatem w Sieci już gromadzą się całe terabajty nowych tekstów, obrazów, nagrań audio i wideo, stworzonych przez amatorów.

Skąd się wzięła Generation C?
Wszyscy jesteśmy artystami. Może to truizm, ale tęsknota za jakąś formą tworzenia faktycznie jest odczuwana przez wielu z nas (a może i nawet wszystkich). W większości nie mieliśmy jednak odwagi ani środków po temu, by zaspokoić to pragnienie.

Aż do teraz – bo obecnie jesteśmy skutecznie zachęcani do realizowania kreatywnej pasji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja