Generacje CRM - Marketing przy Kawie
Generacje CRMGeneracje CRMGeneracje CRMGeneracje CRM

Generacje CRM

Generacje CRM
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Zdaniem niektórych, każda firma prowadzi swego rodzaju CRM. Nie zawsze zatem CRM oznacza zaawansowane narzędzia informatyczne, choć ta strategia niemożliwa jest bez wsparcia ze strony IT. Takie rozumienie pozwala wyróżnić istotne elementy tej strategii, a co najważniejsze, jej kluczową rolę w firmie na każdym etapie rozwoju. W artykule przedstawiona została typologia strategii CRM w zależności od takich czynników, jak wykorzystane narzędzia informatyczne, wielkość firmy czy stopień integracji aplikacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja