Gemius o finansach polskich internautówGemius o finansach polskich internautówGemius o finansach polskich internautówGemius o finansach polskich internautów

Gemius o finansach polskich internautów

Gemius o finansach polskich internautów
Co drugi pełnoletni internauta jest nabywcą co najmniej jednego produktu kredytowego – pokazuje raport „Plany finansowe internautów 2007” firmy badawczej Gemius SA. Wyniki badania określają zainteresowanie usługami finansowymi, a także potencjał nabywczy i preferencje klientów.

Według raportu, w porównaniu do roku ubiegłego wzrósł odsetek internautów, którzy zdecydowali się na przynajmniej jeden produkt kredytowy – z 45 proc. do 51 proc. Najbardziej popularnym rodzajem zadłużenia jest karta kredytowa – jej posiadanie deklaruje 33 proc. badanych. Kredyt w ramach rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zaciągnęło 14 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja