Gemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmamiGemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmamiGemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmamiGemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmami

Gemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmami

Gemius i Yoof o popularności stron z plikami muzycznymi i filmami
R. Popiel (Yoof), S. Szmalec (Gemius SA)

R. Popiel (Yoof), S. Szmalec (Gemius SA)

-

R. Popiel (Yoof), S. Szmalec (Gemius SA)

R. Popiel (Yoof), S. Szmalec (Gemius SA)

Niemal połowa internautów w wieku od 15 do 25 lat ogląda klipy video na stronach internetowych, co czwarty internauta należy przynajmniej do jednej społeczności internetowej, a co ósmy prowadzi własny blog – to tylko wybrane dane z pierwszego w Polsce badania użytkowników Web 2.0, zrealizowanego przez firmę Gemius SA na zlecenie agencji marketingu młodzieżowego Yoof.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja