Gdzie do diabła jest Matt?Gdzie do diabła jest Matt?Gdzie do diabła jest Matt?Gdzie do diabła jest Matt?

Gdzie do diabła jest Matt?

Gdzie do diabła jest Matt?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Matt Harding w wieku 28 lat rzucił pracę informatyka i wyruszył w podróż dookoła świata. W każdym słynnym miejscu nagrywał swój dziwaczny, niezgrabny taniec. Gdy skończyły mu się pieniądze, pamiątkę z podróży zamieścił w Internecie, a wtedy szybko znalazł się sponsor, który wysłał go na kolejną wyprawę.

Pracujący w Brisbane Amerykanin stwierdził, że nie chce już tworzyć brutalnych gier komputerowych (pracował przy takich tytułach jak „Destroy All Humans!” czy „Battlezone II: Combat Commander”). Rzucił pracę i za zaoszczędzone pieniądze wybrał się w podróż dookoła świata. Nie przypuszczał wtedy, że spełnienie życiowego marzenia stanie się dla niego, przynajmniej na pewien czas, sposobem na życie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się