Gdy wizerunek marki się starzejeGdy wizerunek marki się starzejeGdy wizerunek marki się starzejeGdy wizerunek marki się starzeje

Gdy wizerunek marki się starzeje

Gdy wizerunek marki się starzeje
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Ostatnio kilka dużych polskich firm zmieniło swoje logo i przeprojektowało systemy CI. Zmieniła się identyfikacja wizualna Banku Pekao oraz PZU, a nieco dawniej o swoim logo kazał nam zapomnieć Lukas Bank, zmieniając się w Crédit Agricole. Czytając uzasadnienia tych zmian, łatwo zauważyć wspólny mianownik – chęć poprawy lub wręcz całkowitej zmiany niedoskonałego wizerunku. Świadczyć to może o braku stałego zarządzania wizerunkiem marek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się