Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”

Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”

Gazetowa wojna – „Dziennik” kontra „Wyborcza” i „Rzepa”
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Od 2003 roku na polskim rynku prasowym trwa walka pomiędzy tabloidami – „Faktem” wydawanym przez Axel Springer Polska i „Super Expressem” spółki Media Express. Wojna ta spowodowała zachwianie pozycji „Super Expressu” w sektorze gazet popularnych i doprowadziła go do poważnych kłopotów finansowych. Teraz wydawnictwo Axel Springer postanowiło powalczyć o rynek gazet z wyższej półki, rzucając wyzwanie „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” swoim nowym tytułem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja