Gaming na CTV – perspektywy rozwoju w Polsce - Marketing przy Kawie
Gaming i CTV – samonapędzająca się transformacjaGaming i CTV – samonapędzająca się transformacjaGaming i CTV – samonapędzająca się transformacjaGaming i CTV – samonapędzająca się transformacja
Przyszłość gamingu na connected TV zapowiada się obiecująco (źr. il. GRW IAB Polska)

Gaming i CTV – samonapędzająca się transformacja

Gaming i CTV – samonapędzająca się transformacja
Advertisement
Marta Urbańska

Marta Urbańska

-

business development lead, MediaFarm

Marta Urbańska

Marta Urbańska

business development lead
MediaFarm

Gaming to rozrywka starsza niż CTV czy internet. Rewolucja connected TV zmienia jednak nie tylko sposób grania, ale także cały świat reklamy. Ekran telewizora od zawsze był miejscem wirtualnych przygód – od czasów ZX Spectrum, przez Amigę, po współczesne konsole. Rozwój komputerów osobistych, a później dynamiczna ekspansja urządzeń mobilnych na dekady przeniosły graczy z salonowych telewizorów na monitory komputerów czy ekrany smartfonów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to