Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”

Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”

Game of Brands. Jak marki nawiązują do kolejnych sezonów „Gry o tron”
Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza

-

managing partner, Planet Partners

Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza

managing partner
Planet Partners

Koordynuje działania sieci Global COM w Europie Środkowo-Wschodniej. Wieloletni praktyk i trener w zakresie public relations. Z PR-em związała się blisko 15 lat temu. Od 2013 r. specjalizuje się w zarządzaniu projektami komunikacyjnymi, tworzeniu strategii, analityce i optymalizowaniu budżetów. Fascynatka aplikacji mobilnych, komunikacji międzykulturowej i muzyki filmowej.

Już dziś, 15 kwietnia 2019 roku, rozpoczyna się kolejny, ósmy sezon „Gry o tron” – jednego z najgorętszych seriali naszych czasów. Rozpala on wyobraźnię nie tylko zwykłych fanów, ale także – co oczywiste – marketerów. Buzujący trend Siedmiu Królestw sprawia, że możemy oglądać mniej lub bardziej udane kreacje nawiązujące do serialu i poszczególnych postaci. Wiadomo, że wiele marek lubi wpisywać się w określone dyskusje i szuka możliwości zaistnienia w nich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się