Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!
Jaki będzie rozwój sytuacji w galeriach handlowych? (fot. Pixabay)

Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!

Galerie handlowe – czas się obudzić, bo świat się zmienił!
Maciej Lewański

Maciej Lewański

-

, entrepreneur

Maciej Lewański

Maciej Lewański

entrepreneur

Studiował m.in. na Uniwersytecie Keplera w Linzu i Erasmusa w Rotterdamie. Od 1995 r. zawodowo zajmuje się marketingiem. Zaplanował i zrealizował setki kampanii medialnych dla największych firm w Polsce. Poznał specyfikę lokalnych rynków i mediów, realizując dziesiątki kampanii reklamowych w większości polskich miast, m.in. dla wielu centrów handlowych. Zrealizował setki eventów, wydarzeń, koncertów, spotkań, konkursów i promocji na terenie galerii handlowych. Wymyślił i zrealizował m.in. wielokrotnie nagradzany projekt Plaża w Manufakturze (od 2006 r. letnia wizytówka Łodzi); Wzgórze w Manufakturze (stok 16 x 7 m, długość zjazdu 21 m); największe wydarzenia typu Road Tour promujące centra handlowe (co najmniej 8 mln uczestników/widzów); Zaszalej z Drużyną Bugsa (12 miast + - 3 tyg./lok) – licencja Warner Bros.; Planetarium (12 miast + - 3 tyg./lok) – współpraca z NASA i ESA; Sztuka uliczna 3D (10 miast + - 3 tyg./lok) – zagraniczna gwiazda street artu; Festiwal Butów (10 miast + - 3 tyg./lok) – projekt interdyscyplinarny. Dla portugalskiego partnera realizował ponad 15 kilkutygodniowych wydarzeń: Kids on the Moon i Sea 2 See. Pomysłodawca pierwszej w kraju kampanii dla CU, wykorzystującej znane osoby. Współtworzył i zarządzał pierwszą w Polsce internetową siecią reklamową wykorzystującą technologię double click.

Noworoczna prognoza dla galerii handlowych brzmi prosto i brutalnie – prawdziwy kryzys i koniec świata dopiero nadciąga. Strategia przeczekania, stosowana powszechnie w pierwszym roku pandemii Covid-19, doprowadzi do ruiny wielu przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie tego rodzaju centrów.

Rok 2020 był pierwszym w dziejach polskich centrów handlowych, w którym galerie handlowe mogły udowodnić, że rozumieją swoją rolę. Specjaliści marketingu mogli zaś pokazać, że rozumieją, o co chodzi w tym biznesie. Okazało się, że po latach prosperity, kiedy samo otwarcie galerii handlowej wystarczało, żeby odnieść sukces, osoby nimi zarządzające zapomniały, gdzie pracują i jaką rolę pełnią.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się