Noworoczna prognoza dla galerii handlowych brzmi prosto i brutalnie – prawdziwy kryzys i koniec świata dopiero nadciąga. Strategia przeczekania, stosowana powszechnie w pierwszym roku pandemii Covid-19, doprowadzi do ruiny wielu przedsiębiorców prowadzących działalność na terenie tego rodzaju centrów.Rok 2020 był pierwszym w dziejach polskich centrów handlowych, w którym galerie handlowe mogły udowodnić, że rozumieją swoją rolę. Specjaliści marketingu mogli zaś pokazać, że rozumieją, o co chodzi w tym biznesie. Okazało się, że po latach prosperity, kiedy samo otwarcie galerii handlowej wystarczało, żeby odnieść sukces, osoby nimi zarządzające zapomniały, gdzie pracują i jaką rolę pełnią.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.