Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborówGadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborówGadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborówGadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów
Ułatwiaj decyzje, łagodź dysonanse (fot. djama/Fotolia)

Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów

Gadzi umysł na zakupach, czyli jak pomóc konsumentowi dokonywać wyborów
Mariusz Rzanny

Mariusz Rzanny

-

managing partner, Difference

Mariusz Rzanny

Mariusz Rzanny

managing partner
Difference

Socjolog, zajmuje się badaniami rynku od 25 lat. Kierował kilkunastoosobowym zespołem badawczym w SMG/KRC, potem Millward Brown. Przez kilka lat zarządzał środkowoeuropejską częścią Euroqual, czyli siecią badań jakościowych w Millward Brown. Prowadził szkolenia z badań jakościowych dla badaczy w Rumunii, Grecji, Węgrzech, Turcji oraz na Ukrainie. Wykładowca w SGH prowadzący zajęcia z badań marketingowych marki oraz badań na rynku dóbr luksusowych. Specjalizuje się w jakościowych badaniach marki i komunikacji. Pasjonuje się poszukiwaniem insightów, weryfikacją strategii marki, badaniem komunikacji marki szczególnie na etapie jej tworzenia. To, co odkrywa w badaniach, najchętniej przekazuje podczas warsztatów i sesji brainstormingowych.

Rośnie liczba ofert, z którymi styka się codziennie przeciętny konsument. Coraz częściej staje on wobec konieczności dokonywania wyborów. Wiele wskazuje na to, że wzrastać będzie rola mechanizmów nieświadomych w tym procesie. Można powiedzieć, że konsument przyszłości będzie sterowany gadzim mózgiem. Jak uwzględnić tę wiedzę w konstruowaniu oferty sprzedażowej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się