Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?
Słodki obrazek. Co nam się w nim nie podoba?

Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?

Jak nasz gadzi mózg reaguje na reklamy?
Dalibor Šumiga

Dalibor Šumiga

-

CEO, Promosapiens

Dalibor Šumiga

Dalibor Šumiga

CEO
Promosapiens

Założyciel i szef agencji specjalizującej się w marketingu behawioralnym. Ekspert marketingu behawioralnego i Google Ambassador w Chorwacji.

Czy kiedykolwiek próbowałeś zadać komuś pytanie, ograniczając mu jednocześnie czas na odpowiedź? Nie chodzi tu o różnego rodzaju quizy, lecz zabawy w stylu: „Podam ci imię. Jaka jest pierwsza rzecz, która przychodzi ci do głowy?”. Powinieneś zdecydowanie spróbować. Możesz odkryć niesamowite rzeczy o osobie, z którą rozmawiasz.

Intuicyjne lub ukryte reakcje są zazwyczaj odzwierciedleniem twojego własnego zachowania. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ odpowiedzi są tworzone automatycznie, bez udziału racjonalnych przesłanek. Oparte są na naszych wcześniejszych doświadczeniach i wrażeniach, które przechowywaliśmy gdzieś w czeluściach podświadomości.

Mniej więcej rok temu natknąłem się na bardzo interesujące badanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja