Freemarket: weź za darmo, ale oceńFreemarket: weź za darmo, ale oceńFreemarket: weź za darmo, ale oceńFreemarket: weź za darmo, ale oceń

Freemarket: weź za darmo, ale oceń

Freemarket: weź za darmo, ale oceń
Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Zofia Spandowska

Zofia Spandowska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Duński sklep spożywczy zaoferował swoim klientom możliwość darmowych zakupów w zamian za zrecenzowanie otrzymanych produktów. Sampling to pomysł w marketingu nienowy, ciekawa jest natomiast sama wykorzystywana w nim waluta. To, co firmy WOMM robią w ramach zorganizowanych społeczności, on chce wprząc w e-commerce.

Idea sklepu jest jasna – w końcu to „free” market. Hasło promujące sieć brzmi: „Try before you buy”, czyli „Zanim kupisz, wypróbuj!”.

Jak to działa? Wystarczy zarejestrować się na stronie sklepu, wpłacić pokrywającą koszty manipulacyjne opłatę 19 koron (średnia pensja w Danii to około 20–30 tys.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się