Duński sklep spożywczy zaoferował swoim klientom możliwość darmowych zakupów w zamian za zrecenzowanie otrzymanych produktów. Sampling to pomysł w marketingu nienowy, ciekawa jest natomiast sama wykorzystywana w nim waluta. To, co firmy WOMM robią w ramach zorganizowanych społeczności, on chce wprząc w e-commerce.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Idea sklepu jest jasna – w końcu to „free” market. Hasło promujące sieć brzmi: „Try before you buy”, czyli „Zanim kupisz, wypróbuj!”.
Jak to działa? Wystarczy zarejestrować się na stronie sklepu, wpłacić pokrywającą koszty manipulacyjne opłatę 19 koron (średnia pensja w Danii to około 20–30 tys. koron) i wybrać produkty. Rejestracja uprawnia nie tylko do wybrania produktów w samym Freemarkecie, ale i do zniżek w innych, współpracujących z nim sklepach w całej Danii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.