Frapująca łapaFrapująca łapaFrapująca łapaFrapująca łapa
Co czerwona łapa przynosi konsumentom, a co swoim konkurentom? (fot. źr. Heyah)

Frapująca łapa

Frapująca łapa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatnio także w Polsce wydarzyła się ciekawa i nowatorska kampania. Tym razem nie trzeba wyszukiwać przykładów z daleka. Heyah, nowa oferta Polskiej Telefonii Cyfrowej, wchodzi na rynek przebojem, pomimo ataków ze strony konkurencji. Sposób prowadzenia akcji oraz wykorzystane w niej media są warte opisania.

Znajomy powiedział mi niedawno, że rusza jakiś nowy, wirtualny operator telefonii komórkowej. Będzie korzystał z sieci Ery, co gwarantuje odpowiedni zasięg, ale i Idea ma z tym coś wspólnego, bo reklamują ją te same charakterystyczne łapy, tyle że żółte.

Promuje się wszędzie, oferuje najtańsze połączenia. Na moją uwagę, że to chyba rozszerzenie usług Ery, odparował: „Co w takim razie z Tak Takiem?”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja