Ostatnio także w Polsce wydarzyła się ciekawa i nowatorska kampania. Tym razem nie trzeba wyszukiwać przykładów z daleka. Heyah, nowa oferta Polskiej Telefonii Cyfrowej, wchodzi na rynek przebojem, pomimo ataków ze strony konkurencji. Sposób prowadzenia akcji oraz wykorzystane w niej media są warte opisania.Znajomy powiedział mi niedawno, że rusza jakiś nowy, wirtualny operator telefonii komórkowej. Będzie korzystał z sieci Ery, co gwarantuje odpowiedni zasięg, ale i Idea ma z tym coś wspólnego, bo reklamują ją te same charakterystyczne łapy, tyle że żółte.
Promuje się wszędzie, oferuje najtańsze połączenia. Na moją uwagę, że to chyba rozszerzenie usług Ery, odparował: „Co w takim razie z Tak Takiem?”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.