Idea odpowiedzialnego biznesu od kilku lat zyskuje na znaczeniu w Polsce. Wciąż jednak brakuje kompletnej analizy wpływu tych działań na rynek i zachowania klientów. Jak działania firm w obszarze CSR postrzegają polscy konsumenci? Czy rosną ich oczekiwania wobec społecznego zaangażowania firm?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
10 września w Warszawie odbyła się konferencja „Barometr CSR, czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie”. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały wyniki badań przeprowadzonych przez Dom Badawczy Maison na zlecenie SGS Polska. Jest to pierwsza edycja w zamierzeniu cyklicznego raportu na temat opinii konsumentów o odpowiedzialnym biznesie w Polsce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.