Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”

Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”

Firmy powinny chwalić się CSR, ale raczej im nie zaufamy – badanie „Barometr CSR”
Idea odpowiedzialnego biznesu od kilku lat zyskuje na znaczeniu w Polsce. Wciąż jednak brakuje kompletnej analizy wpływu tych działań na rynek i zachowania klientów. Jak działania firm w obszarze CSR postrzegają polscy konsumenci? Czy rosną ich oczekiwania wobec społecznego zaangażowania firm?

10 września w Warszawie odbyła się konferencja „Barometr CSR, czyli co polski konsument sądzi o odpowiedzialnym biznesie”. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały wyniki badań przeprowadzonych przez Dom Badawczy Maison na zlecenie SGS Polska. Jest to pierwsza edycja w zamierzeniu cyklicznego raportu na temat opinii konsumentów o odpowiedzialnym biznesie w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się