Firmy energetyczne walczą o klientaFirmy energetyczne walczą o klientaFirmy energetyczne walczą o klientaFirmy energetyczne walczą o klienta

Firmy energetyczne walczą o klienta

Firmy energetyczne walczą o klienta
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

Kamila Pokój

Kamila Pokój

Choć dostawcy energii elektrycznej dwoją się i troją, by rozruszać rynek, wciąż niewiele gospodarstw w Polsce decyduje się na zmianę sprzedawcy. Dlaczego Kowalski nie jest skory do wybrania nowej oferty?

W związku z planowaną liberalizacją cen energii dla odbiorców indywidualnych już od kilku lat widać wzmożony ruch marketingowy w tym obszarze. Jak wynika z analiz Equinox Polska, w samym 2012 roku wydatki reklamowe ponad połowy największych spółek z branży energetycznej wzrosły o kilkadziesiąt procent.

Już od siedmiu lat można natomiast swobodnie zmieniać sprzedawców prądu, ale wciąż niewielu Polaków z tej możliwości korzysta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się