Choć dostawcy energii elektrycznej dwoją się i troją, by rozruszać rynek, wciąż niewiele gospodarstw w Polsce decyduje się na zmianę sprzedawcy. Dlaczego Kowalski nie jest skory do wybrania nowej oferty?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W związku z planowaną liberalizacją cen energii dla odbiorców indywidualnych już od kilku lat widać wzmożony ruch marketingowy w tym obszarze. Jak wynika z analiz Equinox Polska, w samym 2012 roku wydatki reklamowe ponad połowy największych spółek z branży energetycznej wzrosły o kilkadziesiąt procent.
Już od siedmiu lat można natomiast swobodnie zmieniać sprzedawców prądu, ale wciąż niewielu Polaków z tej możliwości korzysta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.