Firmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla markiFirmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla markiFirmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla markiFirmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla marki
We własnym magazynie można opowiadać o marce na wiele sposobów (fot. Pixabay)

Firmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla marki

Firmowy magazyn jako nowy kanał dotarcia dla marki
Martyna Głowińska

Martyna Głowińska

-

marketing & PR manager Grupy Domodi, redaktor naczelna „Clue” – magazynu Grupy Domodi

Martyna Głowińska

Martyna Głowińska

marketing & PR manager Grupy Domodi
redaktor naczelna „Clue” – magazynu Grupy Domodi

Odpowiada za strategie wizerunkowe platformy Domodi, Allani oraz Homebook. Od blisko dekady związana z marketingiem i public relations, przede wszystkim w branży fashion, beauty oraz home decor. W swojej pracy poszukuje rozwiązań, które jednocześnie pozwalają osiągać cele biznesowe, jak i odpowiadać na realne potrzeby użytkowników.

Wszystko może zacząć się choćby od e-booka wydanego kiedyś przez firmę. Publikacja była udana, okazuje się, że materiału jest (i pozostało) mnóstwo, a wy macie jeszcze sporo zapału do publikowania. I to zupełnie niezależnie od tego, co zamieszczacie na firmowym profilu na Facebooku. To dobry czas, by szukać nowych kanałów dotarcia do różnych grup odbiorców poprzez content. Jeśli zaś content, to czemu by nie medium własne – nawet magazyn online?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się