Firmowy fan page. Co na nim pisać?Firmowy fan page. Co na nim pisać?Firmowy fan page. Co na nim pisać?Firmowy fan page. Co na nim pisać?

Firmowy fan page. Co na nim pisać?

Firmowy fan page. Co na nim pisać?
J.Domaszewicz, M.Żukowski

J.Domaszewicz, M.Żukowski

-

J.Domaszewicz, M.Żukowski

J.Domaszewicz, M.Żukowski

„Chcę mieć fan page” – powiedział dyrektor marketingu pewnej firmy. „Po co nam on?” – zdziwił się prezes. „Jak to po co? Będziemy zdobywać fanów!” – odrzekł rozentuzjazmowany szef marketingu. „Dobrze, ale jak będziemy to robić? Co będziemy tam zamieszczać?” – zapytał ktoś rezolutnie. I został content managerem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się