Nadmiar komunikatów reklamowych, które docierają do nas każdego dnia, obniża ich przyswajalność i skuteczność. Odpowiedzią marketingowców jest przejście na formę zindywidualizowaną. To konsument zaczyna szukać reklamy, która przestaje być 10-sekundowym spotem, a staje się wysokobudżetową produkcją z niemalże kinową fabułą.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zmienia się nie tylko forma reklamy, ale także myślenie o marce. ATL nie musi być już podstawą działań marketingowych.William Hesketh Lever, wicehrabia Leverhulme, założyciel i pierwszy prezes firmy Lever Bros (dziś Unilever), miał podobno powiedzieć: „Połowa pieniędzy, które wydałem na reklamę, została stracona, problem jednakże w tym, że nie wiem, która to była połowa”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |