Filmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamyFilmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamyFilmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamyFilmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamy

Filmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamy

Filmy on-line: estetyczny kamuflaż reklamy
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nadmiar komunikatów reklamowych, które docierają do nas każdego dnia, obniża ich przyswajalność i skuteczność. Odpowiedzią marketingowców jest przejście na formę zindywidualizowaną. To konsument zaczyna szukać reklamy, która przestaje być 10-sekundowym spotem, a staje się wysokobudżetową produkcją z niemalże kinową fabułą.

Zmienia się nie tylko forma reklamy, ale także myślenie o marce. ATL nie musi być już podstawą działań marketingowych.William Hesketh Lever, wicehrabia Leverhulme, założyciel i pierwszy prezes firmy Lever Bros (dziś Unilever), miał podobno powiedzieć: „Połowa pieniędzy, które wydałem na reklamę, została stracona, problem jednakże w tym, że nie wiem, która to była połowa”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja