Filmowo i interaktywnieFilmowo i interaktywnieFilmowo i interaktywnieFilmowo i interaktywnie

Filmowo i interaktywnie

Filmowo i interaktywnie
Mikołaj Kołyszko

Mikołaj Kołyszko

-

Mikołaj Kołyszko

Mikołaj Kołyszko

Reklamy znanych marek przyciągają uwagę rzeszy widzów. Ale okazuje się, że nawet prowadząc skromną działalność, można zainteresować miliony internautów. Sposób? Dobry film interaktywny, dający niemalże gwarancję wysokiej oglądalności.

Film interaktywny jest utworem kinematograficznym, w którym widz ma bezpośredni, choć ograniczony wpływ na fabułę. Teoretycznie ta forma reklamy nie powinna być niczym lepszym niż darmowe gry komputerowe, szeroko stosowane do promocji produktów i utrwalania pozytywnego wizerunku marek. A jednak jest. 
16 maja radio RMF Maxxx uruchomiło interaktywną reklamę internetową „Podrzuć temat”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja