Film pachnący ciastkamiFilm pachnący ciastkamiFilm pachnący ciastkamiFilm pachnący ciastkami

Film pachnący ciastkami

Film pachnący ciastkami
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tworząc reklamę prasową, agencje reklamowe stosują kombinację trafnego sloganu z odpowiednią ilustracją – aby najpierw przyciągnąć uwagę czytelnika, a następnie naprowadzić go na tekst informacyjny. Zapaść na amerykańskim rynku reklamy prasowej sprawiła, że reklamie, która niedawno ukazała się w dodatku do „Los Angeles Timesa”, trzeba było dodać trzeci element.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się