Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?

Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?

Fiesta Day: co artysta zrobi z fordem w 24 godziny?
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Co byś zrobił, gdybyś otrzymał samochód na 24 godziny i mógł go wykorzystać, w jaki tylko chcesz sposób? Właśnie przed taką kwestią postawiono artystów biorących udział w kampanii „Fiesta Day” marki Ford. W USA ruszyła zaś „Fiesta Movement: a Social Remix” – akcja Fiesty 2014 w pełni oparta na user generated content.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja