Festiwal w Cannes mówi o nas samychFestiwal w Cannes mówi o nas samychFestiwal w Cannes mówi o nas samychFestiwal w Cannes mówi o nas samych
Kreatywni pomyślą nad problemami dzisiejszego świata (fot. kadr ze spotu)

Festiwal w Cannes mówi o nas samych

Festiwal w Cannes mówi o nas samych
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Największy festiwal branży reklamowej, Cannes Lions, po raz 64. zawita w ciepłym zakątku Europy. Znów będzie nagradzał za kreatywność, skłaniał do opisywania trendów i snucia refleksji nad przyszłością komunikacji marketingowej. Jakie tematy tym razem poruszy? Kogo zapewne doceni?

W ubiegłym roku wydarzenie gościło ponad 15 tys. osób. Obecna edycja – jak niemal każda kolejna – ma być większa od poprzedniej.

Cannes Lions to nie tylko konkurs kreatywności. Przez osiem dni uczestnicy festiwalu będą mogli nawiązywać cenne kontakty, obserwować ruchy konkurencji, słuchać wystąpień znanych osób z rozmaitych branż. Lista osób, które będą dzielić się swoimi doświadczeniami, robi wrażenie i nie zamyka się w światku reklamowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4911 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się