Fenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebie - Marketing przy Kawie
Fenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebieFenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebieFenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebieFenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebie
Odrobina lansu nikomu nie zaszkodzi... (fot. Turkish Airlines)

Fenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebie

Fenomen selfie, czyli jak wypromować samego siebie
Agata Binczycka

Agata Binczycka

-

Agata Binczycka

Agata Binczycka

Podbiła serca internautów, szturmem wdarła się do popkultury. Wszechobecna, nieznająca granic, u szczytu swej popularności obwołana „słowem roku”. Niepozorna selfie to niekwestionowana bohaterka 2013 roku.

Przyjmuje się, że słowo selfie po raz pierwszy pojawiło się w Sieci we wrześniu 2002 r. na jednym z australijskich forów internetowych. Dwa lata później za pośrednictwem serwisu Flickr miał swoją premierę hashtag #selfie.

Na prawdziwy sukces fotek z ręki trzeba było jednak poczekać całą dekadę. W 2012 r. magazyn „Time” umieścił selfie na liście dziesięciu najpopularniejszych słów (top 10 buzzwords).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja