Fejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodychFejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodychFejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodychFejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodych
Narzędzie do bycia z innymi jest zbyt cenne (fot. Pixabay)

Fejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodych

Fejs się nie kończy, a już na pewno nie dla młodych
Aleksandra Pierścińska

Aleksandra Pierścińska

-

badacz, IQS

Aleksandra Pierścińska

Aleksandra Pierścińska

badacz
IQS

Antropolog kultury, specjalistka od metod etnograficznych w badaniach rynku. Bada głównie media i młodych (16–29 lat). Współautorka raportów IQS „Świat młodych” (edycje 4 i 5). Na ich potrzeby przeprowadziła dziesiątki etnograficznych spotkań z polskimi młodymi.

Ilekroć słyszę, że fejs się kończy, mam ochotę zapytać o źródło tych informacji. IQS badaniom młodych, czyli ludzi pomiędzy 16. a 29. rokiem życia, poświęcił ponad 14 lat. Z tegorocznej edycji badania „Świat młodych” wynika, że tradycyjne społecznościówki mają się coraz lepiej. Młodzi częściej korzystają zarówno z Facebooka, Instagrama, jak i Snapchata. A tytułowy fejs jest nadal najbardziej uwielbianym przez młodych serwisem społecznościowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja