Fan pod kontroląFan pod kontroląFan pod kontroląFan pod kontrolą
Marka pomoże, ale wymaga zaangażowania i (najczęściej) danych; fot. źr. Ikea Big Sleepover

Fan pod kontrolą

Fan pod kontrolą
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Fan jest istotnym ogniwem, za pomocą którego marka może komunikować się ze „zwykłymi klientami”. O fanów warto dbać, bo to oni właśnie dobrowolnie starają się o dobry PR marki w swoim otoczeniu offline czy w Internecie. Sposobów na ich docenienie może być wiele. Najważniejsze jest, by uważnie wsłuchiwać się w ich potrzeby, jak zrobiły to chociażby Ikea czy Kleenex.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się