Fajerwerkowi terroryści - Marketing przy Kawie
Fajerwerkowi terroryściFajerwerkowi terroryściFajerwerkowi terroryściFajerwerkowi terroryści

Fajerwerkowi terroryści

Fajerwerkowi terroryści
Karina Wisz

Karina Wisz

-

Karina Wisz

Karina Wisz

Historii o krzywdach wyrządzonych przez terrorystów niewinnym ludziom opowiedziano już wiele i na różne sposoby. Nie zmienia to faktu, że marketingowe pomysły oparte na wykorzystywaniu złej reputacji islamskich organizacji wciąż budzą mieszane uczucia. Ale nie od dziś również wiadomo, że im większe wrażenie wywiera projekt, tym większa szansa na to, że jego przesłanie zapadnie w pamięć odbiorcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to