Facebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. Komentarz - Marketing przy Kawie
Facebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. KomentarzFacebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. KomentarzFacebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. KomentarzFacebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. Komentarz
Nowa zmiana! Jak zawsze pięknie uzasadniona (fot. Pixabay)

Facebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. Komentarz

Facebook zmienia regulamin – konkursy na wallu już nie są spamem. Komentarz
Michał Maliński

Michał Maliński

-

social media manager, Cheil Polska

Michał Maliński

Michał Maliński

social media manager
Cheil Polska

27 sierpnia Facebook ogłosił istotną zmianę regulaminową, dotyczącą prowadzenia promocji i konkursów na firmowych stronach fanowskich. Kilka reguł, które dotychczas uznawano za kardynalne, nagle straciło ważność. Co to zmieni w facebookowej komunikacji marek?

Od dłuższego czasu wszystkim sukcesywnie wbijano do głów, że facebookowe konkursy można prowadzić tylko w aplikacjach. Nie może być inaczej. Ileż to czasu trzeba było poświęcać w agencji na edukację klientów i szerzenie jedynej prawdy, że…
Konkursy na wallu są złe, bo… No właśnie, bo…?
Przede wszystkim – bo to nielegalne i może skutkować usunięciem fan page’a za naruszanie regulaminu Facebooka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja