Facebook z powstania warszawskiegoFacebook z powstania warszawskiegoFacebook z powstania warszawskiegoFacebook z powstania warszawskiego

Facebook z powstania warszawskiego

Facebook z powstania warszawskiego
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Czy można skutecznie odtworzyć i przybliżyć młodym Polakom atmosferę trudnych dni powstania warszawskiego? Nie pomijając okropności, ale bez patosu; atrakcyjnie, ale nie westernowo? Jedna z odpowiedzi – w internetowym pamiętniku Kostka i Sosny.

„A teraz, żebyście poczuli, jak to było wtedy w Warszawie, rozdam wam mundury i karabiny” – oświadczył uczestnikom prowadzący jednego z telewizyjnych programów o powstaniu warszawskim. Już po chwili, wyposażeni w paintballowy ekwipunek, rozpoczęli emocjonujące zmagania, zasadzki, ostrzeliwania ogniem zaporowym i akcje ściągania rannych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się