Co można pisać na Facebooku o powłokach podłogowych, ociepleniu ścian czy szerzej pojętych materiałach chemii budowlanej? A może lepiej dać sobie z tym spokój... No, nie – obecność marek w social mediach to obecnie must have. Do tego stwierdzenia nie zawsze jednak przekonani są przedsiębiorcy działający w tzw. trudnych branżach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kluczowe obawy takich firm można streścić w pytaniach:
Czy dotrę tam do swojej grupy docelowej?
Czy działania na Facebooku mogą mi w ogóle pomóc?
Odpowiedź brzmi: oczywiście! Warunkiem jest ich przemyślane prowadzenie.
Trudne branże – to znaczy…
Do trudnych branż możemy zaliczyć te, które wykraczają poza lifestyle. Mowa o tych, które na pierwszy rzut oka wydają się nieatrakcyjne dla przestrzeni mediów społecznościowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.