Uruchomiony półtora roku temu serwis randkowy miał korzystać z niezmierzonych zasobów Facebooka i zagrozić Tinderowi. Ujawnione w reklamach liczby użytkowników w wybranych miastach świata pokazują, że Facebook Dating ciągle jest dużo mniejszy niż konkurencja. Co poszło nie tak?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdemu nowemu serwisowi społecznościowemu, nie tylko randkowemu, jest trudno. Działa tu tak zwany efekt faksu. Pierwszy faks był drogi i bezwartościowy, bo nie było żadnego innego faksu, z którym mógłby się połączyć. Ale gdy pojawił się drugi, wartość pierwszego podwoiła się. Za każdym razem, gdy ktoś kupował nowy faks, czyli dokładał kolejny do ogólnej puli, wartość pozostałych rosła.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.